دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1398 - 14:09
رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی:

دستورالعمل نحوه تعامل والدین دانشجویان با دانشگاه‌ها تدوین می‌شود

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت:‌ برنامه‌ریزی برای نحوه تعامل والدین دانشجویان با دانشگاه‌ها در دست بررسی است و به‌زودی دستورالعمل آن تدوین و به دانشگاه‌ها اعلام خواهد شد.
کد خبر : 416515
photo_2019-09-19_15-50-46.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، علی سروری‌مجد رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای نحوه تعامل والدین دانشجویان با دانشگاه‌ها در دست بررسی است و به‌زودی دستورالعمل مربوط تدوین و به واحدهای دانشگاهی اعلام خواهد شد.


وی با بیان اینکه ارتباط و تعامل دانشگاه با والدین در جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی و تحصیلی دانشجویان نقش بسیار برجسته‌ای دارد، افزود: برگزاری هدفمند جلسات توجیهی برای پذیرفته‌شدگان و استفاده از مشاوران امین در این زمینه، می‌تواند نقش بسزایی در آموزش نحوه رفتار دانشجویان با جنس مخالف داشته باشند.


رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تولید امید در بدنه هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان بسیار مهم است و مدیران واحدهای دانشگاهی می‌توانند در این زمینه بسیار اثرگذار باشند و مدیران دانشگاه‌های آزاد اسلامی باید با برنامه‌ریزی عملیاتی به سمت برطرف کردن نیازهای جامعه حرکت کنند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز تأکید کرد: تقویت حس صداقت، برادری و امانت‌داری در دانشگاه در دستور کار قرار گرفته است و دانشگاه به‌عنوان تربیت‌کننده آینده‌سازان جامعه باید دارای برنامه‌های فرهنگی و علمی باشد.


پیام نجفی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بالقوه نیروی انسانی در کنار زیرساخت‌های موجود، منجر به اجرای کامل برنامه‌های دانشگاه و حرکت به سمت دانشگاه خلاق خواهد شد.


به گزارش آنا، در این نشست رؤسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دیدگاه‌ها و نظر خود را بیان کردند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته